Ramowy program studiów podyplomowych
SEMESTR I (115 godzin)
BLOK A: ZABURZENIA NEUROROZWOJOWE
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Neuropsychologiczne podstawy rozwoju, zachowania i uczenia się dziecka
- Genetyczne podłoże zaburzeń rozwoju
- Rozwój dziecka w normie i patologii
BLOK B: CAŁOŚCIOWE ZABURZENIA ROZWOJU
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Całościowe zaburzenia rozwoju – podstawy teoretyczne
- Diagnoza rozwoju dziecka z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Podstawy edukacji i terapii dzieci z całościowymi zaburzenia rozwoju
[/su_list]
BLOK C: ZABURZENIA ZACHOWANIA I EMOCJI
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Zaburzenia zachowania i emocji – podstawy teoretyczne
- Podstawy diagnozy, edukacji i terapii dzieci z zaburzeniami zachowania i emocji
[/su_list]
SEMESTR II (105 godzin)
[su_list icon=”icon: chevron-circle-right” icon_color=”#003e71″]
- Edukacja i terapia małych dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Analiza i terapia zachowań trudnych u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Edukacja i terapia młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Aktywizacja zawodowa młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Pisanie programów edukacyjno-terapeutycznych i zbieranie danych
- Praktyki w placówkach
- Seminarium dyplomowe
[/su_list]